Változtass, hogy változhass! - 10. rész

Változtass, hogy változhass! - 10. rész

Lányok! Hány éve jártok aerobikra?
Mennyi változást véltetek felfedezni a testeteken?
Vajon mire volna szükségetek ahhoz, hogy elérjétek a kívánt eredményt?

A súlyzós edzésekről

"Félreértés ne essék, jó az aerobik, növeli az állóképességet, kiváló a szív és érrendszer karbantartására, klassz, ha aerobikozol.
Amennyiben látványos változást szeretnél elérni, igenis meg kell ragadni a súlyzókat! Attól leszel szép formás, és hidd el, nem leszel túl izmos. Szépen alakul majd a tested, gyönyörű tartásod lesz.
Próbáld ki! Ha 3 hónapon belül túl izmos leszel, abbahagyhatod. Viszont, ha pozitív változást eredményez, amint 3 hónap után a tükörbe nézel, ne hagyd abba.
Egy kérésem van: Ha még nem jártál konditeremben, kérlek vedd fel a kapcsolatot egy edzővel, aki megmutatja a gyakorlatok helyes kivitelezését. Első a biztonság, a sérülések megelőzése! Fontos, hogy ne használj az elején nagy súlyokat, nagy hangsúlyt fektess a gyakorlatok helyes kivitelezésére."
(Balha Gabriella - életmód tanácsadó)