Változtass, hogy változhass! - 5. rész

Változtass, hogy változhass! - 5. rész

Neked mi van a hűtőszekrényedben?
Vajon minek volna ott helye?
Most, hogy kipucoltuk a hűtőszekrényt, vásároljunk be! Jöhet a bevásárlólista? :) 

"Fontos, hogy megfelelő tápanyagbevitelt fedezzük: jó szénhidrátok, fehérjék, és jó zsírok fogyasztásával.
1. Zöldségek (minden: nyers, fagyasztott, akármi, csak sok legyen. :) Zárójelben megjegyzem, hogy a zöld színűekből bármennyit ehetsz, nagyol alacsony a kalóriatartalmuk)
2. Gyümölcsök (hát, a banánt, szőlőt kerülni kellene a magas cukortartalma miatt, de délelőtt nyugodtan fogyszthatsz almát, körtét, citrusféléket, bogyós gyümölcsöket)
3. Fehérjeforrás: lehet csirke, hal, marha, tojás, tonhalkonzerv..Ha szreted a tejterméket, és ragaszkodsz hozzá, válaszd a sovány sajtokat, túrót. És a jó szénhidrátok „köretek” közül válaszd a jázminrizst, pufirizst, édesburgonyát, kölest, kukoricadarát, quinoát.
4. Többféle olajat választhatsz a salátára köretként: olíva, tökmag, szőlőmag, len, stb. A sütéshez válassz kókuszzsírt.
5. Ha tésztára vágysz, akkor ne a hagyományosat válaszd, hanem a teljes kiőrlésű változatot, de csak csínján!

Reggelire vegyél zabpelyhet, teljes kiőrlésű kenyeret, rozskenyeret. Reggel fontos, hogy a megfelelő rostokat elfogyaszd, ami segíti az emésztésedet: Lenmagőrlemény, útifű maghéj, búzacsíra, stb…

Tipp: a húst mindig frissen a hentestől vásárold! Én mindig megveszek egy jó adagot előre, és kiporciózva kis zacsikban lefagyasztom. Így gyorsan pikk-pakk meg tudom főzni reggel."

(Balha Gabriella - életmód tanácsadó)


Te is szeretnél változtatni, hogy változhass?
Támogatásra volna szükséged a folyamatában?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kérj egyéni konzultációt életmód tanácsadónktól!

Beauty Coaching - Változz át!
www.beautycoaching.hu