Változtass, hogy változhass! - 7. rész

Változtass, hogy változhass! - 7. rész

Kitűztük a célunkat, felülvizsgáltuk a hűtő tartalmát, bevásároltunk, és felkészültünk.
Csapjunk hát bele! 
Szeretnél egy mintaétrendet hozzá? :)

 (7.00) A reggelit tudd le otthon: zabkása gyümölccsel, magvakkal, vagy tojásrántotta, főtt tojás rozskenyérrel (kerüld a feldolgozott élelmiszereket, amik mindenféle rosszaságot tartalmaznak (felvágottak, gyümölcsjoghurt-tele van cukorral)

(10.00) Tízóraira vigyél egy-két darab gyümölcsöt.

(13.00) Ebédre általában főtt ételt vigyél, de ha nincs időd főzni, egy gyors tonhal sali is megteszi.

(16.00) Nálam az uzsonna egyben az edzés előtti étkezés, általában ugyanazt fogyasztom, mint ebédre, csak kisebb mennyiségben. Ilyenkor már egyáltalán nem eszek gyümölcsöt.

(19.00) Edzés után, ha hamar formába szeretnék lendülni, csak egy fehérjeturmixot iszom, zéró cukor, vagy összedobok egy gyors tojásételt, zöldséggel. (tükörtojás, omlett, rántotta)

Tipp
: Készíts el az ételeket reggel, vagy előző este. Én frissen szeretem, ezért reggel sokszor 5 órakor kelek, hogy az aznapi adagomat elkészítsem. Kiporciózom, és külön táskában viszem magammal. Mindenhova. :) Az a jó a fitnesz életmódban, hogy gyorsan elkészíthetőek az ételek, és ha leleményes vagy, változatosan tudsz táplálkozni.

(Balha Gabriella - életmód tanácsadó)

Te is szeretnél változtatni, hogy változhass?
Támogatásra volna szükséged a folyamatában?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kérj egyéni konzultációt életmód tanácsadónktól!

Beauty Coaching - Változz át!
www.beautycoaching.hu