TIPPEK A TESKÉPVÁLTOZTATÁSHOZ!

TIPPEK A TESKÉPVÁLTOZTATÁSHOZ!

Változtatni szeretnél a testképeden? 
Ha igen, akkor most adok hozzá Neked néhány tippet! :) 

SZÁNJ IDŐT MAGADRA!

SZÁNJ IDŐT MAGADRA!

"A hétköznapok forgatagában sokszor elfelejtünk magunkkal foglalkozni.
Minden fontosabb. A munka, a gyerek különórája, főzni kell, vagy sorban állni a bankban. Igen, ezek mind az életünk részei. Egy valamit azonban elfelejtünk.
Azt, hogy a testünk a nap 24 órájában értünk dolgozik. Ha „Ő” nem lenne, mi sem lennénk.
És mit teszünk a testünkért? 
Sanyargatjuk, szeméttel „tápláljuk”, dohányzunk, a mozgásról teljesen meg is feledkezünk. Reggel beszaladunk a pékségbe, délben a kínaihoz, vacsira meg maximum hazafele a McDrive-ban bekapunk valamit.
Lehet így is élni, de nem túl sok egészséges pillanatot jósolok Neked.
Mindemellett hol a mozgás? Mindezt azért merem kijelenteni, mert én is túlestem ezen az időszakon, de testem jelzett, hogy ez így nem lesz jó. Hál’ isten, időben észbe kaptam.
Fontos, hogy szánj időt magadra!
Szánj időt a megfelelő minőségű étkezésre, és naponta kikapcsolódásként mozogj egy kicsit.
Táncolj, fuss, menj le a kondiba, ami jól esik. Naponta egy óráról van szó. A többi 23-ban azt teszel, amit a társadalom megkíván. Tiszteld saját magad. A lelked, a tested.
Ha ma csak annyit teszel MAGADÉRT, hogy azt a kocka csokit nem eszed meg, már többet tettél, mint tegnap."

(Balha Gabriella - életmód tanácsadó)

VÁLTOZNI SZERETNÉL?

VÁLTOZNI SZERETNÉL?

Az élet körforgásában gyakran érezzük magunkat boldogtalannak. Üresnek. 
Érezzük, hogy szükségünk van valami változásra. Sokszor elsiklunk felette, pedig igenis, ha egy percig is ezt érezzünk, le kell ülnünk a TÜKRÜNK elé, és elszámolni magunkkal. 

Lehet, hogy napokig csak töprengünk, hogy mi lehet a boldogtalanság oka, de ha dolgozunk rajta, meg tudjuk magunknak fogalmazni, hogy miért érezzük ezt. 

Nem becsülnek meg a munkahelyen? 
A férjem nem vesz már észre? 
Nem érzem jól magam a bőrömben? 
Amint megtudjuk a furcsa érzésünknek az okát, nyert ügyünk van. Attól kezdve, hogy megértettük, már az első lépéseket is megtehetjük annak érdekében, hogy változzunk.

(Balha Gabriella - életmód tanácsadó)

HOGYAN AKARSZ VÁLTOZNI?

HOGYAN AKARSZ VÁLTOZNI?

“Ha a külső megjelenésünkről van szó, nőként két szélsőséges álláspont közül szoktunk választani: vagy drasztikusan meg akarjuk változtatni azt, ahogyan kinézünk, ami miatt folyamatosan frusztrálódunk, vagy pedig lemondóan legyintünk egyet, mondván, úgysem tudunk tenni semmit a sikeres változás érdekében.
Csakhogy a megoldást valahol a kettő között kellene keresnünk. 

Minden nőnek figyelnie kell a megjelenésére. A cél nem a környezetünk tetszésének elnyerése, sokkal inkább a saját magunkba vetett hit erősítése, valamint annak kiteljesítése.
Nem szabad elkényelmesedve abban a hitben ringatnunk magunkat, hogy úgysem tudunk változtatni a megjelenésünkön. Ahogyan azt sem érdemes gondolnunk, hogy teljesen megváltoztathatjuk a fizikai adottságainkat.
Minden nőnek önmagához képest kell megtennie mindent ahhoz, hogy jól érezze magát a bőrében. Önmagából kell kihoznia a maximumot, hogy büszkén és energikusan ragyoghasson a szépsége.

Min szeretnél változtatni, ha belenézel a tükörbe?
Mennyire reális az, amire vágysz?
Mit lehetne tenni a cél érdekében?
Mi az, amiért valóban tudsz is tenni?”

(Vépy Viktória – pszichológus, life coach, mediátor)

MENNYIT GYAKOROLSZ?

MENNYIT GYAKOROLSZ?

“Minden kezdet nehéz, tartja a mondás, s valóban: a kezdeti csetlés-botlás kellő kitartás mellett idővel meghozza a sikert, bármely tanulási folyamatról legyen is szó.
Minden gyakorlás kérdése csupán. 
Egyéni különbségek pusztán abban mutatkoznak meg, hogy kinek mennyi gyakorlásra van szüksége, míg eléri az általa kitűzött célt.

Neked mi a célod?
Hol vagy most ahhoz képest?
Mit kell tenned ahhoz, hogy idővel elérd?
Milyen gyakorisággal teszed mindezt?”

(Vépy Viktória – pszichológus, life coach, mediátor)

MI A TE MOZGÁSFORMÁD?

MI A TE MOZGÁSFORMÁD?

“Ne legyenek illúzióink: testünk csak akkor marad egészséges, ha azért nap mint nap teszünk is.
A testmozgás alapvető fontosságú az egészségmegőrzés szempontjából.
A rendszeres testmozgás ugyanakkor nem jelenti szükségszerűen olyan mozgásforma választását, melyet kényszernek és tehernek érzünk.Válassz olyan mozgásformát, ami örömöt okoz!
Szeresd a tested. Kísérd figyelemmel a fejlődését.
Mozgasd át, becsüld meg, hogy sokáig társad maradhasson az életben!”

(Vépy Viktória – pszichológus, life coach, mediátor)